Master Magic
Master magic se do značné míry podobá hlavolamu Rubik's magic. Je tvořen 6x2 = 12 dílky, které udržuje pohromadě soustava lanek. Aby šly jednotlivé dílky překlápět, musejí být lanka vhodně nastavena. Cílem hlavolamu je z pěti spojených kruhů sestavit pět volných.
Master magic - řešení hlavolamu
Návod není univerzální na jakoukoliv pozici hlavolamu. Před samotným skládáním se ujistěte, že máte hlavolam správně orientovaný, viz první obrázek. Krok mezi 1. a 2. obrázkem je přetočení hlavolamu zleva doprava či naopak, nikoli zhora dolů nebo zdola nahoru. Červený rámeček značí, že se v daném kroku nepřeklápěly dílky, ale orientoval se hlavolam jako celek. Řešení se sestává ze 7 principiálně totožných sérií tahů, tzv. pravidla "překlápěj dokud můžeš - když nemůžeš, přetoč a překlápěj dokud můžeš" (1. série: obrázky 2-8, 2. série: obrázky 9-19, 3. série: obrázky 20-30, 4. série: obrázky 31-41, 5. série: obrázky 42-48, 6. série: obrázky 49-58, 7. série: obrázky 59-69).
Do původní podoby vrátíme hlavolam zpětným postupem.